woensdag 10 augustus 2016

Mijn eerste blog

Mijn eerste blog!

Eind vorig jaar bedacht ik me dat het me wel leuk leek om te gaan haken. Dus wat doe ik!
Gelijk naar de action om wol en haaknaalden te gaan kopen!
Ik ben begonnen met gewoon domweg steken te oefenen met behulp van filmpjes van YouTube.
Je begrijpt wel dat dat een bij-elkaar-geraapt-zootje werd.  Dus na wat oefenen heb ik dat maar weg gegooid.
Daarna kwam ik op het idee om een kleed met allemaal sterren te gaan haken.


Erg leuk. .. De eerste paar lapjes iig. Maar na een paar weken dezelfde lapjes haken begon het te vervelen en is alles de kast in gegaan en ben ik gestopt met haken. 


Ik heb totaal 13 lapjes gehaakt en nu ligt het dus nog steeds in de kast te wachten tot ik er weer een keer zin in krijg. 

Eigenlijk hebben mijn haakspullen een maand of 3 in de kast gelegen tot ik op pinterest geïnspireerd door een super lieve giraffe. Daar zal ik van de week meer over vertellen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten