dinsdag 25 april 2017

Drukke maar productieve tijd gehad!

De laatste 1,5 week heb ik eigenlijk bijna niet kunnen haken, althans het had wel gekund maar ik had het zo druk met andere dingen dat het er gewoon even niet van gekomen is.

Ik ben echt even aan de slag gegaan met het hout wat al een hele tijd klaar stond voor de kasten in de speelkamer! En de kasten staan ondertussen in elkaar en zijn geverfd, het enige wat nog moet zijn de deuren maar die gaan er van het weekend op komen. Ik ben er zo blij mee! Die lelijke donkere Ikea kast eruit en twee mooie kasten erin waar veel meer spullen in kunnen en naar mijn idee veel minder ruimte in beslag nemen (dit lijkt door de fijne lichte kleur).


En we hebben eindelijk onze uitnodigingen besteld! Wij gaan namelijk 19 mei geregistreerd partnerschap met elkaar aan (geen idee hoe je dat precies zegt). Voor de mensen die niet weten wat geregistreerd partnerschap is, het is eigenlijk hetzelfde als trouwen. Alleen willen wij later nog echt trouwen als de kinderen het ook een beetje snappen en dan ook echt een groot feest geven. En dat is mogelijk als je geregistreerd partnerschap hebt. 19 mei gaan we met een klein groepje mensen naar het gemeentehuis waar de ceremonie plaats zal vinden en vervolgens gaan we heerlijk uit eten met zijn allen!
Wat voor ons voor nu gewoon heel belangrijk is is dat een hoop dingen gelijk goed geregeld zijn, wat wel hoog tijd was aangezien we nog niets op papier hadden staan. En wat ik ook heel fijn vind is dat ik eindelijk dezelfde achternaam krijg als Rutger en de kids!


Vorige week hoorde ik mijn neefjes zeggen dat ze graag met koningsdag spullen willen verkopen. Nou heb ik zoveel spullen in huis die weg kunnen. En zoveel dubbel speelgoed dat ik begonnen ben aan het uitzoeken van alle spullen. Neefjes ook weer blij want die hebben heel wat spullen te verkopen van ons.
En zo zijn er ook grote dingen die op marktplaats verkocht moesten worden dus daar ook al een hoop van op internet gezet. Zo lekker als alles uitgezocht is en weer schoon is! Nog niet alles is uitgezocht hoor maar ik ben een heel eind!


Van het weekend was ik uitgenodigd voor een babyshower van een vriendin. Daar had ik een onwijs leuk dekentje en knuffeldoekje voor gehaakt.


Mijn vriendin was zo blij met de spullen en andere mensen reageerde gelijk ook zo enthousiast. Dat ik de moed bij elkaar geraapt heb en de volgende stappen in mijn plannen heb gezet.
Ik heb gisteren namelijk een logo ontworpen en gelijk visitekaartjes en stickers besteld. De Visitekaartjes zijn gelijk met mijn nieuwe achternaam besteld zodat ik niet gelijk weer nieuwe hoef te bestellen na 19 mei. En dat is toch best gek om dat zo op papier te zien staan, maar kan niet wachten tot het officieel zover is!
Wat vinden jullie van mijn logo???

En ik heb eindelijk een FACEBOOK pagina geopend! Ik hoop namelijk heel erg dat ik via die weg wat leuke bestellingen binnen kan krijgen! Ik vind het zo onwijs leuk om te zien dat ik gelijk op de eerste dag al 50 volgers heb! Waarvan 37 bekenden maar dus ook 13 onbekenden! Ben zo benieuwd hoe dit de komende weken gaat groeien!

Vandaag zal grotendeels een computer dag worden. Ik heb een aantal patronen uitgeschreven staan op klad, die ga ik maar even uit typen voor ik niet meer weet hoe het precies allemaal zat!
XXX Josse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten