woensdag 28 september 2016

Pietertje vos

Ik wil jullie graag voorstellen aan Pietertje!

Na een aantal projecten nagemaakt te hebben van internet en uit het boek gehaakte beestenboel vond ik het tijd worden om eens zelf aan de slag te gaan zonder een patroon. Ik vind hem echt onwijs leuk geworden! Wat vinden jullie?
Het is wel een hoop werk aangezien ik goed na moest denken over hoe ik hem eruit wilde laten zien en het patroon heb ik natuurlijk ook helemaal opgeschreven zodat ik hem nog een keer kan maken.



Vooral de details van het tuinpakje vind ik zo leuk geworden en die knoopjes zo lekker eigenwijs scheef :D

In eerst instantie heb ik ook een ander vosje gemaakt maar in vergelijking met Pietertje is dat echt een lelijke knuffel geworden en minder knuffelig. Al doende leert men en met wat aanpassingen is deze schat tevoorschijn gekomen!

xxx Josse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten