dinsdag 3 juli 2018

Ijshoorntje haken

Jeetje wat is het warm de afgelopen dagen, en wat ben ik ontzettend ziek, goede combi dus.
Maarja we overleven het wel weer.

Waar deze blog dus eigenlijk over gaat is het haken van een ijshoorntje! 2 maanden geleden bedacht ik wat een leuk ontwerp om te maken en te kunnen verkopen op de swan market van de zomer!
Dus ben ik voordat ik zelf een patroon ben gaan bedenken gaan kijken of ik een leuk patroon online kon vinden. En dat is gelukt! Ik vond het patroon op spin a yarn crochet en om het voor jou makkelijk te maken klik dan HIER voor het patroon.


Zoals jullie zien heb ik de haren en het 'hoedje' weg gelaten en heb ik bij de hoorntjes alleen door de achterste vaste gehaakt verder is het patroon precies zoals op de site staat. Het is een super makkelijk patroon en het eindresultaat is super schattig!

xxx Josse


2 opmerkingen: