woensdag 29 maart 2017

Sterrendeken

Toen Jake en Justin net geboren waren en ze in de wieg of wandelwagen lagen vond ik niks zo irritant als de wiegendekentjes die veeeel te groot waren en je helemaal onder het matras moest 'proppen'. Jammer genoeg haakte ik toen nog niet dus moet ik het nu maar voor andere mensen maken wat ook onwijs leuk is natuurlijk.
Daarom heb ik voor een vriendin een wiegendekentje gehaakte van 65 bij 70cm die lekker luchtig is zodat het niet te warm is van de zomer.


Voor de mensen die het dekentje leuk vinden heb ik het patroon uitgeschreven. En kun je hier downloaden.
Ik vind het leuk om te horen wat jullie van het patroon vinden deel daarom vooral een fotootje met het eindresultaat! Dit kun je via een privĂ© bericht doen maar ook door mij te taggen op instagram


XXX Josse

16 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Wat een mooie deken!

    Zou dit ook kunnen met Scheepjes Piccolo garen?

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hoeveel losse moet je bij een zwart vakje haken?

      Alvast bedankt!

      Verwijderen
    2. Waarschijnlijk ben je er al uitgekomen maar dat is 1 losse.

      Verwijderen
    3. Waarschijnlijk ben je er al uitgekomen maar dat is 1 losse.

      Verwijderen
  2. Superleuk patroon! Ik ben begonnen. Wordt echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Josse,
    Hartelijk dank voor het patroon. Het dekentje is super mooi! Ik heb het op mijn to do lijst gezet (er wachten nog een aantal projecten om gehaakt te worden, hihi). Zodra ik de deken ga posten, zal ik verwijzen naar je blog.
    Nogmaals bedankt voor het delen!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi..

    Wat een mooie patroon ik ben nu al bezig met de 3 dekentje. Dankje wel en ik heb je op mijn blog doorgewezen naar jouw patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Heb je blog bekeken en hij is heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor dit leuke patroon, inmiddels al 2 sterren dekentjes gemaakt �� groet Hooked by Di

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie ze net op insta voorbij Komen,super Leuk!!!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen