donderdag 3 augustus 2017

De octopus wagenspanner

De octopus wagenspanner is ontzettend geliefd, hij is nu namelijk al drie keer besteld. Dat is heel logisch want het is ook een te schattig beestje. Het blijft alleen voor mij zo gek dat mensen zo enthousiast reageren op mijn creaties. Ik blijf daar ondanks alle positieve reacties toch onzeker over.







Deze wagenspanner moest ik zelfs verzenden via de post omdat ze niet in de buurt woont, nou dat was helemaal spannend want die was dus al betaald voor ze de wagenspanner gezien had. Maar ze is er zo ontzettend blij mee en kleine Fenne was er ook blij mee!

Ze vond de kleuren die ik de vorige keer gebruikt had super leuk dus wilde ook zulke kleuren, alleen ben ik de laatste tijd overgestapt op de Yarn and Colors musthave garen dus heb ik soortgelijke kleuren uitgezocht. En door het gebruik van alleen maar ronde kralen oogt hij toch weer heel anders als de wagenspanner van mijn schoonzus.

Gelijk nadat ik de foto van de wagenspanner had geplaatst kreeg ik de vraag of ik hem ook voor een jongentje wilde maken UITERAARD!
Deze octopus is in lekker frisse blauwe kleuren gemaakt met stoer grijs erbij en uiteraard met twee sterren ipv hartjes.




Ik heb voor jullie het patroon van de sterren uitgewerkt die kunnen jullie hier gratis downloaden.





Ook voor Jorai heb ik weer een leuke persoonlijke verpakking gemaakt.
Het patroontje van het hartje kun je in deze blog gratis downloaden.

Ik heb er nog een leuke verpakking er omheen gemaakt en de octopus was klaar om op de post naar haar nieuwe vriendinnetje toe te gaan.
Het leukste is natuurlijk als je foto's van tevreden klanten krijgt. Fenne is erg blij met haar wagenspanner, haar grote zussen ook die vonden dan ook dat zij wel het gezichtje van de octopus mogen zien vandaar dat hij achterstevoren hangt.

XXX Josse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten