donderdag 21 september 2017

In de toekomst

TOEKOMST

In de toekomst wil ik heel graag een webshop openen. Zeer binnenkort zal ik dit al via Facebook gaan doen, nu zullen jullie denken dat doe je toch al??? Ja ik verkoop al wel spullen via Facebook maar nu kunnen mensen helemaal zelf aangeven wat ze willen en daar gaat zoveel tijd in zitten! het uitzoeken wat mensen echt willen dus kleuren vormen en dan uitzoeken of ik er patronen van online kan vinden of ik zelf een patroon moet bedenken. En tuurlijk vind ik het zelf verzinnen van een paroon het allerleukste! Maar ik wil graag meer gaan verdienen met wat ik verkoop en het haken van alle artikelen kost zo ontzettend veel tijd dat ik bijna een week bezig ben met 1 bestelling, van het uitzoeken wat iemand precies wilt tot het versturen, en zo moet ik andere mensen teleurstellen omdat ik niet genoeg tijd voor andere bestellingen heb. Ik verwacht binnen een maand de eerste vilten spullen in een Facebookshop te kunnen plaatsen.
De gehaakte spullen hebben wat meer tijd nodig omdat ik nog steeds heel voorzichtig met mijn overbelaste pols moet doen en ik ondertussen wel nog een vlaggenlijn op bestelling aan het haken ben.
Als dit allemaal goed gaat lopen dan ga ik eens goed denken aan een echte webwinkel en zou ik eventueel ook handmade artikelen van andere mensen aan willen bieden, uiteraard geen spullen die ik zelf al kan maken 😉.

Ik ben gisteren bij de houthandel geweest om meer hout te halen zodat ik meerdere babygyms kan gaan maken in 1 keer. Dit keer ga ik aan de slag met vleugelmoeren zodat de babygym helemaal uit elkaar kan, dit is makkelijker me het verzenden maar ook als mensen een klein huis hebben en de gym helemaal uit elkaar willen halen om hem op te bergen.
En zoals jullie in mijn vorige blog al hebben kunnen lezen ben ik ook al aan de slag gegaan met het maken van verschillende vilten vormen en ben ik die momenteel volop de vormen in verschillende kleuren aan het uitknippen en in elkaar aan het naaien.

Toch weer even terug naar het VERLEDEN.
Wat ik zo leuk aan dit alles vind is dat ik nooit echt een droom had met wat ik wilde bereiken in het leven. Ik had wel 1 droom en dat was MAMA worden, zoals jullie wel weten heb ik al twee super mooie jongens rond lopen, toen ik nog op de basisschool zat schreef ik in ieder vriendenboekje op de volgende vraag:

WAT WIL JE WORDEN ALS JE GROOT BENT: MAMA!!!

En nu heb ik iets gevonden waarbij ik het mama zijn en "werken" heel goed kan combineren, waarom staat werken tussen haakjes?? omdat dit geen werk voor mij is, ik doen dit met zoveel passie en plezier! Iets creëren waar kinderen, en dan momenteel nog vooral baby's, heel erg blij van worden.

Dus naast de droom om mama te worden, die nu veranderd is naar een goede en vooral ook een leuke mama voor mijn kinderen zijn, heb ik ook sinds een korte periode ook de volgende droom:

EEN SUCCESVOLLE WEBSHOP RUNNEN WAAR IK HANDGEMAAKTE ARTIKELEN VERKOOP VAN MEZELF EN ANDEREN WAAR KINDEREN ONTZETTEND VEEL PLEZIER VAN GAAN HEBBEN!!!!

Zo zie je ik ben ondertussen bijna 30 jaar en had nooit verwacht om nog een nieuwe passie of droom te kunnen vinden naast het mama zijn, en toch is dat gebeurt!

XXX Josse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten