dinsdag 18 april 2017

Bir heeft eindelijk zijn jas!

Bir heeft eindelijke zijn jas! Eigenlijk was zijn jasje al een soort van af alleen moest ik nog de juiste knoopjes vinden en het koordje door zijn capuchon maken.




















Mijn kids vinden het helemaal geweldig! Wat voor jake weer makkelijk is is dat hij kan oefenen met knoopjes open en dicht doen.
Bir gaat regelmatig mee als we ergens naartoe gaan dus het word bijna tijd voor een goede wasbeurt.




Ik vind die knoopjes zo schattig maar niet overal te krijg (iig in Papendrecht niet), totdat ik op de markt liep en ze daar bij een kraampje te koop waren dus gelijk meegenomen.









Ook dit was een redelijk makkelijk patroon ik had heel even moeite met de capuchon maar uiteindelijk is het gelukt.
Ook dit patroon komt uit het boekje "Ik ben Bir en ik ga logeren" van Niki Peeters.

XXX Josse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten