dinsdag 4 april 2017

Wagenspanner voor Quinn

Mijn buurvrouw wilde al een tijdje dat ik iets zo gaan maken voor haar schoonzus die in verwachting was maar wist niet precies wat. Een week na de geboorte van Quinn kwamen we op het idee om een wagenspanner te maken voor hem. En bij een stoer klein baby'tje hoort een stoere wagenspanner.
Vandaar het leuke vliegtuigje wat aan een gehaakt touwtje hangt zodat Quinn hem lekker heen en weer kan laten slinger en door de rammelkraal die erin zit maakt hij ook nog eens een leuk geluidje.


Er is niets zo leuk als een echt persoonlijk cadeau daarom hebben we achterop 1 wolkje zijn naam met letterkralen vastgemaakt. Zijn naam ziet Quinn zelf niet maar is als de wagenspanner hangt is zijn naam gericht naar de mensen die in de wandelwagen kijken.


Ik heb het patroon voor de wagenspanner zelf bedacht. Alleen heb ik wel het vliegtuigje van voorbeelden op pinterest afgekeken. Daarom zet ik alleen het patroon van het wolkje voor jullie op internet. Klik hier om het wolken patroon te downloaden.
Ik vind het leuk om te horen wat jullie van het patroon vinden deel daarom vooral een fotootje met het eindresultaat! Dit kun je via een privé bericht doen maar ook door mij te taggen op instagram


Ook heb ik nog een leuke verpakking gemaakt! Zo leuk wat je met een stukje karton wat cadeaupapier en stempels kan creëren!

Ik heb voor de wagenspanner wol gebruikt van yarn and colors must have. Dit was de eerste keer dat ik deze wol gebruikte, maar wat een fijn spul is dit zeg!!! Ik ben helemaal om! Er zit een mooie glans op zonder dat het overdreven glanst en het haakt super fijn! Wat ik helemaal geweldig vind is dat er 100 kleuren zijn om uit te kiezen dus als daar de juiste kleuren niet tussen zitten dan weet ik het ook niet meer!


De kleuren die ik voor de wagenspanner heb gebruikt zijn white (001) en turquoise (065).


XXX Josse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten