woensdag 22 februari 2017

Sterrenkussen

Een paar maanden geleden kwam ik een haakboek tegen op internet waarvan ik gelijk dacht, die MOET ik hebben!
Dus gelijk besteld en de volgende dag had ik het boek in huis. mijn eerste project uit dit boek is het sterrenkussen geworden. Zeker met de mannen in huis vind ik dat een erg leuk patroon.
In eerste instantie wilde ik iedere kant een andere kleur maken. maar toen ik eenmaal bezig was met haken vond ik het toch niet zo leuk meer om dat te doen en besloot hem helemaal in deze ijsblauwe kleur te maken. Omdat ik dus niet genoeg wol had besteld heeft uiteindelijk 1 kant van het kussen een aantal maanden in de kast gelegen totdat ik weer de goede wol had besteld en heb ik hem zodra de juiste wol binnen was gelijk eind vorig jaar af gemaakt.
Dit is het resultaat geworden, leuk he?


Het boek waar ik het patroon uit heb gehaald  is HAAK JE HAPPY de kinderkamer van Lisanne Multem. Een erg leuk boek waar veel leuke patronen in staan zonder te veel poespas. Ik heb hier tot nu toe meerder dingen uit gehaakt en zal jullie hier de komende weken meer van laten zien.


Xxx Josse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten