dinsdag 21 februari 2017

Toverstaf

Eerlijk gezegd was ik op deze toverstaf gelijk verliefd! Maarja als moeder van twee jongens ga je niet zo snel een toverstaf haken. Dit patroon moest dus even wachten.
Tot eind vorig jaar mijn nichtje 3 jaar werd. Een mooie leeftijd om zo'n super leuke toverstaf cadeau te krijgen!
Dit bedacht ik een week van tevoren dus moest snel aan de slag gaan. Heb mijn doos met garen tevoorschijn gehaald en ben gelijk aan de slag gegaan. In een avondje had ik beide kanten van de toverstaf gehaakt, het is een erg makkelijk en snel patroontje om weg te haken.
De volgende dag naar de winkels gegaan om linten te halen en bij de Hornbach een stok op maat laten zagen en in de avond de toverstaf in elkaar gezet. In welgeteld twee dagen was mijn toverstaf af! Nu 2 maanden later heeft mijn nichtje nog ontzettend veel plezier van haar toverstaf!

Dit was het eindresultaat 

Ook dit patroon komt net als de sterrenkussen uit het boek HAAK JE HAPPY de kinderkamer van Lisanne Multem.


Xxx J

1 opmerking: