dinsdag 21 februari 2017

Op vakantie

Heerlijk het is bijna zover! Nog een paar dagen en dan gaan we op vakantie!
En jeetje wat ben ik daar aan toe!
Na de turbulente tijd die we het afgelopen half jaar hebben gehad en het veel tot laat werken is het echt tijd voor vakantie.
Normaal gesproken gaan we alleen met de zomer weg maar besloten dat we het dit jaar echt wel verdienen om ook eerder al even er tussenuit te gaan.
Op dit moment is heel mijn huis overhoop gehaald om alles in te pakken en schoon te maken maar ook dat schiet aardig op.
We gaan 10 dagen naar Tirol Oostenrijk. ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat worden. Ze geven kou op maar ook heel erg veel zon, dus dat word lekker veel buiten zijn met de kids.

Dit is vanaf een paar dagen ons uitzicht voor 10 dagen.



En ik heb een project waar ik echt heel veel zin in heb dat ik speciaal voor de vakantie bewaard heb.
Op de crea-doe beurs afgelopen november kwamen mijn vriendin en ik een onwijs leuk boek tegen waar we gelijk zoooooo enthousiast van werden dat we het allebei gelijk gekocht hebben. Het boek was pas net een paar dagen uit dus was echt super nieuw en zo'n haakboek waren we nog nooit eerder tegen gekomen. Ik ga jullie nog niet vertellen welk boek het is maar zal wel alvast een sneak peak geven.

Met deze wol ga ik van de vakantie aan de slag. Ook voor het eerst dat ik met scheepjes wol ga haken dus ben erg benieuwd hoe dat bevalt.



Ook heb ik nog plannen om iets voor het goede doel te haken maar dat is even afwachten of ik hier tijdens de vakantie aan toe kom anders doen we dat na de vakantie wel.
Ik zal morgen nog een erge leuke blog online zetten en zal jullie tijdens de vakantie ook op de hoogte houden maar het zal iig wel even iets rustiger hier zijn.

Xxx J



Geen opmerkingen:

Een reactie posten