vrijdag 17 februari 2017

Wafelsteek kussen

Heel vaak denken mensen, haken dat wil ik doen!!! Gaan naar de winkel en kopen een zak vol benodigdheden en bollen wol en vervolgens ligt het maanden lang in de kast en gooien ze het vervolgens maar weg.
Zo ook bij mijn buurvrouw alleen kwam ze met de zak bij mij aan zodat ik er wat mee kon doen.
Nou moet ik eerlijk zeggen... ik heb toch liever katoenen garen en wist ook niet zo goed wat ik aan moest met knal roze garen gezien ik nogal veel jongens in huis heb. Dus ook hier hebben ze een maand of 2 in de kast gelegen.
Uiteindelijk kwam ik op het idee om een kussenhoes te maken voor haar dochter! Dit is het resultaat geworden. Aan de voorkant wafelsteek patroon en aan de achterkant alleen maar stokjes. Twee leuke knoopjes van de action erbij en klaar was de super leuke kussen hoes!
Ze zijn er onwijs blij mee en staat ook nog eens heel leuk op haar super roze kamer!



Nu liggen er nog meer bollen in de zak dus ook daar moeten we nog even een leuk project voor bedenken.

Xxx J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten