donderdag 9 maart 2017

Een broek voor Bir

Zoals ik in mijn vorige blog vertelde ben ik helemaal weg van het boekje IK BEN BIR en ik ga logeren. Tijdens de vakantie heb ik bir gehaakt en ik vind hem echt super leuk geworden. Ik heb trouwens bij Bir wel andere oogjes gebruikt dan in het boek staat en daardoor vind ik dat hij nog schattiger kijkt 😍.
De volgende stap was de broek voor bir. Het is een erg makkelijk patroon dus dat vond ik wel wat om in de auto te doen op de terugreis vanuit Oostenrijk. Onderweg dus heerlijk zitten haken en dat was wel een welkome afleiding aangezien de terug reis 16,5 uur heeft geduurd door ontzettend veel files. Tijdens de reis heb ik het broekje en de bretels gehaakt. Ik heb het wel de volgende dag in elkaar gezet want dat gaat niet zo goed in een rijdende auto (die vaak wel stil stond door al die files).



Wat vinden jullie van het eindresultaat?

Xxx Josse


1 opmerking: