woensdag 15 maart 2017

Gehaakte hertenkop

Al een aantal maanden wil ik een speelkamer voor de kinderen creëren. Dus ben ik op zoek gegaan naar dingen die mij leuk leken om in de kamer te plaatsen en in welke stijl. Jammer genoeg schiet het nog niet echt op maar (in mijn hoofd) staat het gepland om er van het weekend echt mee door te gaan. Ik heb zoveel ideeën en plannen, niet alleen voor de speelkamer, dat alles een beetje door elkaar heen loopt. Ik hoop hier snel verandering in te krijgen 😁 .
Een paar weken voor sinterklaas bedacht ik me dat zo'n grote kop me erg gaaf leek voor op de speelkamer. Dus op de crea doe beurs afgelopen november garen gekocht en er stiekem, voor Jake, mee aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat geworden.

Sinterklaas avond:
Vrij snel had Jake de grote doos te pakken waar de kop in verpakt zat. Hij heeft er ongeveer 2 seconden mee in zijn handen gezeten en toen in de hoek gesmeten want al die andere cadeaus waren veel interessanter natuurlijk, daar zit je dan helemaal je best gedaan.... uren zitten haken.... en het was 2 seconden waard! Hahaha dat was uiteraard te verwachten maar weet zeker dat als hij hangt Jake het echt geweldig vind!
Nee hij hangt dus nog steeds niet want ik ben nog van plan 2 kasten te maken en wandplanken op te hangen dus weet niet precies waar hij moet komen te hangen.
Het mooie kwam nog de volgende dag, Jake pakt de kop van de kast en loopt naar me toe en zegt het volgende:
Mama hij is nog niet af hij moet nog armen en benen!
Gelukkig is hij 4 en begint net het hele sinterklaas verhaal te snappen, dus kon me er redelijk makkelijk uit praten. Maar volgend jaar dus geen gehaakte cadeaus meer met sinterklaas.

Van het weekend ga ik dus aan de slag met de kasten, daar staat het hout ook al zo'n 1,5 maand voor klaar, en hopelijk begint het dan snel vorm te krijgen.
Ik zal van de week een blog maken met daarin inspiratie foto's voor de speelkamer.

Het patroon komt uit het boek HAAK JE HAPPY de kinderkamer en kun je hier bestellen.

XXX Josse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten