donderdag 31 augustus 2017

Balen!

Wat baal ik de laatste tijd!
Voor onze vakantie had ik een aantal bestellingen en wat privé haakwerkjes die ik echt af wilde maken. Daardoor is mijn pols overbelast geraakt :-(.
Tijdens onze vakantie veel minder gehaakt en toen ging het beter tot ik een verkeerde draai met mijn pols maakte en het gelijk weer mis was. Uiteindelijk weer rust genomen. Maar na onze vakantie kreeg ik weer een paar opdrachtjes en toen gelijk weer teveel gehaakt. DOM DOM DOM..... Maar ik vind haken ook zo leuk en vind het zo leuk om de reacties van de mensen te horen dat ik zoiets dan ook zo snel mogelijk af wil hebben. Uiteindelijk kreeg ik niet alleen last tijdens het haken maar ook bij gewone dagelijkse dingen.
Vorige week kreeg ik weer een bestelling binnen en daar heb ik toen wel de afspraak mee gemaakt dat hij pas 1,5 week later opgestuurd zou worden. Paar dagen terug heb ik dat ook gedaan en nu heb ik even geen bestellingen staan en heb ik het druk met Jake zijn 5de verjaardag dus deze week even volledige rust voor mijn pols.

Hierdoor heb ik de afgelopen week wel tijd gehad om na te denken over dingen die mij nog meer leuk lijken om te doen. Al een tijdje wil ik ook meer gaan naaien. En niet iedereen vind gehaakte spullen leuk dus ben ik aan de slag gegaan met vilt!

Dit was het resultaat! Ook weer te leuk al zeg ik het zelf!

De volgende dag ben ik gelijk weer naar de winkel gereden en heb meer kleuren gekocht. en toen kwam ik ook een te leuk stretch dino stofje tegen. Die meegenomen en in de avond gelijk een broekje voor Justin genaaid. Mijn eerste broekje en het is nog gelukt ook! De volgende ochtend ook voor Jake aan de slag gegaan en die is ook weer helemaal blij!


Op de site van emmaenmona kun je het gratis naaipatroon  van dit te leuke broekje vinden!
En dit patroon is dus ook geschikt voor de beginnende naaiers.


Ik zou zo graag steeds meer spullen willen verkopen en daar ben ik volop mee bezig met hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Zo ga ik as zondag naar de swan market in Rotterdam om te kijken of dat wat voor mij is om daar eens een kraam te huren en spullen te verkopen. Maar dat zal dan pas over een paar maanden plaats vinden want dan moet ik ook eerst een hele voorraad aan spullen maken om te verkopen.

Volgende week komen er echt weer een aantal bloggen online met daarin weer een aantal gratis patronen en vertel ik wat ik de laatste periode gemaakt heb.

XXX Josse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten