dinsdag 5 september 2017

Babygym voor Nina

Iets wat al heel lang op mijn verlanglijstje stond om te maken was een babygym!
En wat is het toch fijn om een schoonzus als proefkonijn te hebben! Ik maak namelijk alles op bestelling en anders heb ik een ongebruikte babygym thuis staan.
Dus ik ben aan de slag gegaan, ik heb eerst op internet wat diy babygyms opgezocht en heb daar weer mijn eigen draai aan gegeven en dit is het eindresultaat geworden, ik ben zo trots!!!
Zou willen dat ik kids had die hier nog klein genoeg voor waren want dan had ik voor hem ook gelijk een babygym gemaakt 💜.
Ik heb twee hangers aan ringen gehangen zodat ze die heen en weer kan schuiven en in de gehaakte gestreepte bal zit een rammelkraal.


Ook heb ik haar naam met houten letters op de zijkant geplakt. Zo leuk om een cadeau echt persoonlijk te maken!



Deze hanger kan ze omhoog en omlaag trekken




Om het geheel af te maken heb ik er ook nog een matrasje onder gemaakt!
Zo heb ik gelijk weer kunnen oefenen achter de naaimachine. Zulke projecten gaan goed genoeg om zulke matrasjes ook te verkopen.





XXX Josse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten