woensdag 12 juli 2017

Bijtring voor Meghan

Eind april was de vrouw van Rutgers neef bevallen van hun dochter Meghan. We zijn gisteren avond dan eindelijk op kraamvisite gegaan, dit kon door het veel te jong overlijden van mijn schoonvader niet eerder.
Eergisteren maakten we de afspraak om de volgende dag langs te gaan en ik had nog helemaal niks voor kleine Meghan gemaakt. Ik snel op pinterest kijken en kwam daar het patroon van deze onwijs leuke bijtring met strik tegen! Dus ben aan de slag gegaan en hij was super snel af!
Wat een lief kind was Meghan zeg!!! Ik heb haar een tijd vast mogen houden en een flesje mogen geven! Bleven mijn kids nog maar zo lekker bij me liggen! Dat vond ik altijd zo lekker dat die kleintjes zo lekker tegen je aan kropen en niet meer weg wilden.
Nu maar snel terug naar waar deze blog over gaat (ik kan het namelijk heel lang over babies en kinderen hebben) de bijtring! Zo zag de bijtring er uiteindelijk uit:


Wat een heerlijk patroon is het! Ik denk dat ik dit patroon nog wel vaker op andere projecten ga toepassen en ook op andere manieren.
Ik heb er nog snel een cadeau kaart bij gekocht van de prenatal en er een leuke verpakking om heen gemaakt.


Het patroon is origineel van Anneke Janssen van www.byann.nu maar zij is gestopt met haar blog, gelukkig is het gratis patroon nu te vinden bij dutchlittledots.

XXX Josse



2 opmerkingen:

  1. Het blijft inderdaad een heerlijk patroon! Dankjewel voor je link naar mijn pagina 😘
    x Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft inderdaad een heerlijk patroon! Dankjewel voor je link naar mijn pagina 😘
    x Irene

    BeantwoordenVerwijderen