maandag 17 juli 2017

Tipi tent

Het lastige aan twee knullen hebben vind ik iedere keer weer het verzinnen van de cadeautjes met de verjaardagen. Maar deze keer was ik er voor Justin zijn verjaardag best snel uit.
Tegenwoordig zie je al die leuke tipi tenten, volgens mij is dit op het moment wel echt een trend.
Maar als ik op internet ging zoeken naar een zwart witte tipi tent vond ik eerlijk gezegd ze toch wel erg prijzig waren, dus besloot ik het zelf maar te gaan proberen.
Bij de Hornbach ben ik stokken gaan kopen en bij de kwantum heb ik de onwijs leuke stof gehaald.
Het patroon voor de tipi tent heb ik hier vandaan gehaald.


Dit was voor mij eigenlijk het eerste project achter de naaimachine en doordat ik hem niet goed had ingesteld brak na iedere 50 cm mijn draad wel af. Heeeeel frustrerend dus. Maar na een metertje of 8 kreeg ik hem toch goed ingesteld en dat werkt toch wel een heel stuk sneller.

Ik denk dat ik de bovenkant of verder af had moeten knippen of verder om had moeten zoomen wat zoals je op deze foto kunt zien klopt de bovenkant niet helemaal. maar daar het 'rokje' er overheen te naaien zie je daar niets meer van en ben ik toch heel erg trots op het eindresultaat.

Hopelijk kan ik ooit als ik wat meer ga oefenen ook spullen naaien om te verkopen maar eerst maar eens wat meer oefenen en misschien toch ook maar eens een cursus volgen.

Mijn eigen kids zijn voorlopig iig wel heel blij met de tipi tent!


XXX Josse





Geen opmerkingen:

Een reactie posten