dinsdag 4 juli 2017

Een wagenspanner voor Nina

Mijn schoonzus was zwanger van haar tweede dochtertje en daar wilde ik natuurlijk iets leuks voor maken.
Een wagenspanner had ik nog nooit gemaakt en stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje om te maken. Voor zover ik weet had ze ook nog geen wagenspanner dus dat kwam mooi uit.
Ik kwam al snel op het idee om een octopus te haken voor in het midden met een rammelkraal erin dan kan ze lekker aan de tentakels trekken en maakt het ook nog eens geluid.
Ik had nog wat mooie bolletjes Drops safran liggen in de kleuren mint en twee verschillende kleuren roze. Ik kon dus gelijk aan de slag! Dit is het eindresultaat geworden!















Ik heb voor jullie het patroon van het hartje uitgeschreven die kunnen jullie hier gratis downloaden.
Nu hopen dat Nina er veel plezier aan gaat beleven!

XXX Josse


2 opmerkingen:

  1. Is er ook een patroon van het octopusje? In de link staat alleen het hartje. Alvast super bedankt :-) Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen